uz Oslo un atpakalj

Shodien ar nakts vilcienu 23:30 izbraucu uz Oslo un sveetdien atpakalj uz Bergenu. Soliitaas nedeeljas vietaa, man sheit jaauzturaas buus 4-5 nedeeljas. Es iedomaajos situaaciju, ja man, piemeeram, buutu gjimene Oslo un ar mani shitaa izdariitos, buutu baigi traki. Pagaidaam man pasham iisti savas dziives nav, taapeec paardziivoshu kaut kaa.
Aizbraukshu peec datora, panjemshu dreebes, parunaashos ar Ernestu - varbuut sham kaadas labas idejas attieciibaa uz shito visu un tad jau maniis.
Visaadaa gadiijumaa ir taa, ka jaarod iespeeja maaciities valodu (kas praktiksi nav iespeejams straadaajot sheit un vispaar shaadu darbu). Peec tam automaatiski rodas visaadas iespeejas. Pagaidaam iespeeju nav - sanaak it kaa iespruudis kaut kaadaa caurumaa, no kura gruuti izliist laukaa.
Tajaa pashaa laikaa muusu firmaa esot cilveeki, kas seezhot maajaa vispaar bez darba. Pat nezinu, kas ir labaak shajaa gadijumaa.
Esmu jau normaali sadraudzeejies ar kolektiivu, neviens paari nedara, visi aprunaajamies, pasmejamies, ja vajag ko paliidzeet, tad paliidz utt.
Lai dziive buutu kaut nedaudz skaistaaka, tad baigi vajadzeetu rast iespeeju iegaadaat kaadu fotoaparaatinju. Sestdien un sveetdien Oslo esot kaut kaads melno tirgus valjaa, kur varot atrast visu ko sirds veelaas. Aizieshu liidz turienei, varbuut kaut ko mazinju pa 20lvl var dabuut.
Pirms brauciena uz Oslo ar Sashu veel aizbrauksim liidz Bergenas centram nedaudz pavazaaties. Visu dienu maajaa negribaas niikt. Peec tam pusdienas, vakarinjas un brauciens jau klaat - 7,5h ar vilcienu bez iespeejas normaali atgulties :) Tas viss laikam noruuda.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Virtuālās realitātes zombiju apkarošanas izbrauciens.

Jauns posms manā dzīvē.