Jauns posms manā dzīvē.

Sveiki. Aprit vairāk kā desmit gadi kopš neesmu lietojis šo blogu. Atceros, ka agrāk salīdzinoši bieži kaut ko rakstīju, jo atrados ārzemēs un ilgojos pēc bērniem, radiem un draugiem. Tāpēc rakstīju blogu, lai informētu sev tuvos par to, kā man iet un, ko es daru.

Bija grūti laiki, bet bija ari priecīgi notikumi, ar kuriem bija interesanti padalīties. Atceros, ka bija daži labi mana bloga fani, kas retumis apvaicājās, kas ar mani noticis, jo sen neko neesmu rakstījis vai publicējis :) Ikdienas straujajā tempā bieži nav laika neko uzrakstīt un publicēt, bet savā veidā pietur pie kaut kādas mazas disciplīnas.

Kā jau var noprast, tad pēdējos desmit gadus nebija baigā luste kaut ko rakstīt vai informēt par savām ikdienas gaitām utt.

Pēdējos desmit gadus dzīve gājusi kā pa kalniem. Žēl, ka neturpināju blogu arī šo dzīves periodu. Varbūt man radīsies iespēja uztaisīt arī kādu ierakstu par notikumiem šajā laika periodā. Daudzas bildes un video, protams, joprojām pieejami visādos "mākoņos" :) Tagad es kādu laiku jau esmu pārcēlies dzīvot uz Vāciju, esmu vairāk vai mazāk pie vietas un retumis atrodas laiks piesēst pie PC vai paņemt rokās foto/video kameru. Pietrūkst man iespēju padalīties ar to, kā man te iet. Ne vienmēr var visu sasūtīt un pārsūtīt pa Whatsapp vai soc. tīkliem. 

Protams, es neesmu nekāds super blogeris utt. Es vienkārši esmu parasts cilvēks, kam patīk kādreiz kaut ko fotogrāfēt, uzfilmēt vai samontēt. Beigu beigās sanāk, ka šis blogs ir vairāk kā man arhīvs tam, ko es daru un sekundāri arī pieejams cilvēkiem, kam interesē kā man iet vai ko atkal esmu uzveidojis.

Centīšos ik pa laikam kaut ko publicēt.

P.S.

Paralēli var paskatīties manos senos ierakstus. Pašam bija interesanti.








Komentāri

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Virtuālās realitātes zombiju apkarošanas izbrauciens.