Alus Adventes Kalendārs trešā (3.) daļa...........

 Ir interesants stāsts par Alus Adventes Kalendāra trešo daļu. Apskats kā jau apskats, bet kā studijas viesis tika izvēlēts, t.i. uzaicināts Gustavs Dūdums.

 Mēs tā jautri pasēdējām. Izveidojām video apskatu, iemalkojām kādu mutīti alus utt. - kā jau katrs mans alus apskates video :) Ievietoju šo video Youtube un atnāca paziņojums, ka viņi šo video ir caurskatījuši un nonākuši pie secinājuma, ka šis video pārkāpj kaut kādas normas. Palasīju viņu normas, ka tiek aizsargātas bērna tiesības. Vārdu sakot, nevar mazgadīga persona lietot alkoholu un publicēt to video. Ok. Man uzlika brīdinājumu, ka tā vairs nedrīkst darīt.

 Izņēmu video. Samontēju video vēlreiz, bet tikai pilnīgi visas vietas, kur Gustavs tur rokās alus glāzi vai padzerās no tās - "aizblurroju", t.i. aizsedzu ar neredzamu filtru. Es pat aizsedzu tās vietas, kur viņš sirsnīgi smejās, lai Youtube filtri nedomā, ka viņš raud :) Kaut kā tā.

 Publicēju vēlreiz video. Šie man atsūta, ka atkal esmu kaut ko pārkāpis. Sanāk, ka mazgadīgais nevar arī man blakus sēdēt šāda tipa video. Vārdu sakot man divi brīdinājumi. Ja būs trīs brīdinājumi, tad manu Youtube kontu neatgriezeniski uz visiem laikiem dzēš. Tas būtu ļoti bēdīgi, jo daudz kas no vecajiem video glabājas tikai Youtube un tiktu uz mūžīgiem laikiem zaudēts.

 Uzrakstīju viņiem vēstuli, ka manam dēlam 16 gadi un Vācijā oficiāli drīkst iegādāties un lietot alu, vīnu no šāda gadu vecuma. Protams, ka viņi mani noignorēja. Kas es esmu tāds pret lielo Google un viņu iespaidīgo kompāniju? Tas nekas, ka Youtbe var atrast kā tie nogalināti cilvēki, dzīvnieki un visādas vājprāta šausmu lietas, ko nevienam normālam cilvēkam nevar rādīt, bet, redz', tētis ar puiku divas mutītes alus iedzer (ofociāli atļautā vecumā un privāts video, nevis publiskai videi) - noziegums nr.1.

 Tagad pagaidīšu 2 mēnešus, kamēr nodzēsīsies viens no brīdinājumiem un, tad mēģināšu publicēt vēlreiz, tikai šoreiz Gustavs tiks aizsegts pilnībā - viņu nevarēs redzēt nevienā video brīdī. Tas, protams, ir savā ziņā absurds, bet tā nu šoreiz ir. Es vēlreiz trešā alus pārskatu nevar uzfilmēt, jo vienkārši aliņš jau ir izdzerts :) 

 Ierakstat komentāros, ko Jūs domājat par šo izvērtušos situāciju ;)




Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Virtuālās realitātes zombiju apkarošanas izbrauciens.

Jauns posms manā dzīvē.