Draugi

Pietruukst mani Eerglju dzheku. Jurgjeens, Zaretoks, Dzhiguns ... vareetu tagad kaut ko iedzert ar viiriem un sarunaat kaarteejaas muljkjiibas. Gan jau vinji man tagad visu maaceetu pamaaciit kaa labaak man sheit taalumaa dziivot :)))
Tagad man jaaiztiek ar Sashu - Moldaavu, kursh nekad liidz shim nebija redzeejis puteklju suuceeju ar mainaamiem maisinjiem un, kursh pa savu otro algu ir nopircis taadu portatiivo datoru, ka man prieks (ir baigi labs un bezgala jaudiigs un daargs), bet vinjam pasham nekaadas ponjas: "skype iet, taatad labs!".
Ir jau sheit arii pa kaadam lietuvietim, polim, zviedram, norveegjim, bet visi taadi ... nekaadi. Parunaaties var, bet, kad saakas lielaas sarunas par to kaa ir te un kaa ir tur, tad man jau apniik.
Oslo mani gaida Ernests :) Shameejais ir ljoti daudz paliidzeejis peedeejaa laikaa un paliidzees veel, ja vajadzees - vismaz viens normaals choms te ir. Tikai es, protams, neesmu Oslo...

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Virtuālās realitātes zombiju apkarošanas izbrauciens.

Jauns posms manā dzīvē.