Papīri nokārtoti - laiks doties darbos.

Šodien Norvēģijas ieņēmumu dienestā un policijā (skat. bildi - skatt ost) sakārtoju papīrus, lai iegūtu uzturēšanās atļauju. Pēc desmit dienām man būs pašam sava ID karte un Latvijas pasi no tā brīža varu atstāt mājā - man viņu vajadzēs tikai izbraucot no LV uz NOR.
Ļoti laipni izturās pat pret tādiem "melnajiem" kā mani. Viss sakārtojams vienā lielā kompleksā - nav jānesās no vienas mājas un iestādes uz otru.
Vēl rītdien man nokārtos "zaļo karti", kas atļauj strādāt konkrētos objektos. Pēc tam, kad būs ID karte, es varēšu atvērt bankas kontu, pieslēgt mobilo telefonu, pieslēgt pats savu interneta pieslēgumu. 


Tagad savā prātā biju iedomājies, ka piektdien pēdējā brīvā diena un tad pirmdien varēšu doties uz darbu. Izrādās, nekā nebija - priekšnieks (kas ir pēc tautības Čečens), žēlāstības nezin` un jau nākamajā dienā man 23:00 iziet vilciens uz Bergenu, kas ir ~600 km prom no Oslo. Brauciens pa nakti. No rīta ap 7:00 esmu galā. Tur mani sagaida viens darbinieks un jau sestdien, svētdien ar āmuru rokā dodos iekšā darbos. Kas būs jādara, cik ilgi būs jādara, kad atpakaļ ... es nezinu. Žēl tikai, ka nav portatīvā datora - tad vismaz vakaros varētu kaut ko paskatīties.
Tālāk dažas Bergenas bildītes. Esot ļoti skaista vieta. Tikai nezinu, ko es no tā visa redzēšu :) Varbūt būšu tā piekusis, ka gribēsies tikai gulēt utt. Fotoaparātiņa man arī nav līdzi. Kaut kāds mazais ziepjutrauciņš noteikti būs jāiegādā.




Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Virtuālās realitātes zombiju apkarošanas izbrauciens.

Jauns posms manā dzīvē.